שימוש בסנטף לפרגולה

מהו סנטף?

הסנטף הוא חומר אמין מאוד והשימוש העיקרי בו הוא בלוחות. הסנטף עצמו מיוצר במדינת ישראל והוא נמנה עם החומרים הפוליקרבונאטים. חומרים מסוג זה נפוצים מאוד והם עמידים ואטומים מאוד, הרבה יותר משאר החומרים המתחרים שלהם. הסנטף הוא אחד החומרים המובילים בתחום התעשייה ויש לו שימושים רבים בארץ ובעולם. סנטף הוא אחד החומרים הכי אטומים שיש וסנטף לפרגולה הפך ממש לשם נרדף. סנטף צריך להיות איכותי מאוד כיוון שכיום ניתן למצוא חברות שונות שמוהלות את החומר ביצירה שלו לחומר חלש יותר וגם ההתקנה שלו חשובה מאוד.

מה היתרונות של הסנטף?

הסנטף נמנה ללא ספק מהחומרים היעילים והשימושיים ביותר שהעולם ידע ולכן השימוש בסנטף לפרגולה או בתור מחסה לחניות הוא נפוץ. מדוע הסנטף מוצלח כל כך? הסנטף מתפאר במעמדו כחומר עמיד במיוחד ביחס למשקל שלו ולעלות. שלו. קשה מאוד לשבור סנטף לפרגולה או לחניות וסדקים כמעט ולא יופיעו בו גם לאחר זמן רב של שימוש. הוא עמיד בכל תנאי מזג האוויר הקשים ביותר והעברת האור שלו מעולה, עד תשעים אחוז מעבר. גם מבחינת בטיחות כנגד אש הסנטף מציג יכולות מרשימות כאשר הוא לא נשרף בקלות והוא גם חוסם קרני UV למרות מעבר אור חלק. הסנטף עצמו קל משקל והוא מה שהופך אותו גם לפשוט מאוד להתקנה ולשינויים.

למה הסנטף יכול לשמש?

סנטף משמש בתעשיות רבות לשימושים רבים כאשר הבולטים בהם הוא סנטף לפרגולה בגלל העמידות המעולה שלו כנגד נזילות והקלות שלו. סנטף משמעותי מאוד גם בהרכבה והכנה של פתחי תאורה וגם לחממות, מבנים ארעיים שדורשים זמן הרכבה מהיר וסככות קבועים. בחניות רבות ובמבנים זמניים באתרי בנייה ניתן לראות שימושים של לוחות סנטף שנוחים מאוד לשימוש ולהתקנה עם תמורה טובה מאוד נגד מזג אוויר בעייתי.