פוליש לרצפה

כל כמה זמן מבצעים פוליש לרצפה?

היתרון של פוליש לרצפה הוא שניתן לבצע אותו בתדירות גבוהה יחסית. אם מבצעים את הפוליש בצורה מקצועית ועם החומרים הנכונים, הוא לא אמור לגרום נזק לרצפה. זה אמנם מפתיע כי המטרה של הפוליש היא ללטש בעדינות את החלק העליון של הרצפה, אבל אפשר להבין את זה על רקע רמת המקצועיות של החברות המבצעות.

במילים אחרות, התפקיד של חברה מקצועית הוא לא רק לבצע פוליש לרצפה – אלא גם לדאוג שהתדירות תהיה גבוהה. לכן בודקים מראש מה רמת הניסיון של החברה המבצעת, כמה שנים היא כבר עובדת בתחום ואיזה המלצות יש עליה. בנוסף, רצוי ליצור קשר טלפוני עם נציגי החברה ולברר מראש לגבי התדירות שעליה הם ממליצים.

כך יודעים שהגיע הזמן לבצע פוליש לרצפה

התדירות הממוצעת של פוליש לרצפה בדירה פרטית עומדת על אחת לשנה. לשם השוואה, במשרדים או חנויות אפשר לשלב שירותי פוליש וניקיון בתדירות גבוהה יותר. כמו כן, יש שירותי פוליש לרצפה גם במוסדות ציבור ובהם בתי חולים, בתי ספר וכן הלאה. מצד שני, התדירות שבה מתבצעת פוליש לרצפה בכל אחד מהמקומות האלה לא בהכרח זהה.

השאלה היא איך יודעים שהגיע הזמן לבצע פוליש לרצפה. אפשרות אחת היא לראות את סימני השחיקה על הרצפה, לנסות לנקות אותם ואז לגלות שזה לא עוזר. אפשרות אחרת היא להתייעץ עם בעלי מקצוע ולהקדים תרופה למכה, כמו למשל אחרי מספר שנים בלי פוליש איכותי.

בין לבין, רצוי לשקול בחיוב לתאם שירותי פוליש לרצפה גם לפני מכירה או השכרה של הבית. כך מעלים את ערך הנכס בעשרות אחוזים ונהנים מהחזר של ההשקעה בלי שום סוג של מאמץ מצד הלקוחות.