פוליש לרצפה

איך מבצעים פוליש לרצפה?

הקפדה על מספר שלבי מפתח מאפשרת לבצע פוליש עבור כל סוגי הרצפות. כאשר מבצעים את הפוליש בצורה נכונה, מגדילים את הסיכוי לכך שהתוצאה תהיה מבריקה וברמה גבוהה. עם זאת, את התוצאה של רצפה מבריקה אפשר להשיג בשיטות שונות. לכן, התפקיד של חברת פוליש הוא בין היתר לזהות את סוג הריצוף ולקבל החלטה מקצועית לגבי השיטה הנכונה ביותר עבור הסרת השכבה העליונה וחשיפת השכבה שמתחת.

השלב הראשון בביצוע פוליש לרצפה הוא כאמור בדיקה של חומר הגלם שעליו מתכננים לעבוד. כאן בולטים הבדלים בין פוליש לרצפת בטון, פוליש לרצפת שיש, פוליש עבור אריחי קרמיקה, פוליש לרצפת עץ ופרקט וכן הלאה. ככל שההתאמה של חומרי הגלם לסוג הרצפה תהיה טובה יותר, כך יורד הסיכוי לנזקים ועולה הסיכוי לתוצאות מעולות.

פוליש לרצפה

כל פוליש מתחיל במכונה

בשלב השני משתמשים במכונה מתאימה על מנת להסיר בעדינות את השכבה העליונה מהריצוף. כאשר מסירים בעדינות את השכבה העליונה מהריצוף, מגדילים את הסיכוי לכך שהפוליש יתאים לצרכי הלקוחות. מעבר לכך, הסרה עדינה של שכבת הריצוף העליונה יכולה לשדרג את המרצפות ולמעשה לחשוף את החלק החדש שלהן עבור כל מי שנכנס לבית או למשרד.

אחרי השימוש במכונה בשם "הליקופטר" לצורך הסרת השכבה העליונה, השלב הבא של פוליש לרצפה הוא מריחת חומר בשם סילר. את חומר הסילר מורחים על הרצפה  על מנת להגן עליה, כדי למנוע החלקה וכדי לחסוך כתמים והצטברות של נזקים. בנוסף, אפשר לשלב בין חומרי ניקיון שונים ולהסיר מהרצפה לכלוך קיים.

בסופו של דבר, השלבים הנכונים של פוליש לרצפה קובעים מה תהיה התוצאה – אך חברה מקצועית יכולה לרכז את כולם תחת קורת גג אחת ובאחריות.